Ruotsia suomeksi

Olen Ruotsiin muuttanut suomalainen nainen. Kerron blogissani tuntemuksistani, havainnoistani ja kokemuksistani täällä Ruotsissa.

perjantai 28. lokakuuta 2016

Korkkaus

No nyt on korkattu terveysasema täällä.
Mullahan oli se flunssa, joka muuttui sitten aivan järjettömäksi kurkkukivuksi ja siitä tietysti kovaksi yskäksi.
Yskä jatkui ja jatkui...
Lopulta,tiedä sitten oliko yskästä johtuvaa vai treenaamisen puutteesta johtuvaa, mutta mulle iski järjetön kramppi selkään. Kävin  paikallisella terveysasemalla. Sain parin päivän sairiksen ja ohjeet lääkkeisiin. Eka käynti vaikutti ihan ok:lta. Lekuri oli vähän vanhempi ja asiansa osaava vaikkakin kovin kiireinen, myöhässä 25min, mut niinhän ne taitaa olla Suomessakin....




Rakas siskoni konsultoi minua, että kyseessä on "facettilukko" joka harvemmin helpottaa lääkkeillä. Popsin siis Burana 600 ja Voltarenia ja vatsa kiittää :).
Krisse käski etsiä kiropraktikko, naprapaatti tai Maitland/OMT-terapeuti. Minähän tein työtä käskettyä, kun kerran viisas isosisko käskee <3
Ja voitte uskoa, että yllätys oli suuri kun löysin täältä suomalaisen kiropraktikon!! :))
 Kuulemma vanha lätkäpelaaja, Rauno Suokko.
Nyt sitten maanantaina käsittelyyn ja toivottavasti pääsen vihdoin taas yoogailemaan ja treenaamaan.


Nyt on tänne "eteläänkin" tullut syyspimeys. Mä tietty nautin siitä, kun olen syksyn lapsi :).
Se tekee sen, että pitää varustautua koiralenkeille valoilla, sekä itseni että koirien. Tällaisilla mennään, plus Ellen tekemällä ihanalla heijastimella, kiitos Elle!!!





Siinä ne "uutiset" tällä kertaa, nyt saunaan !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti