Ruotsia suomeksi

Olen Ruotsiin muuttanut suomalainen nainen. Kerron blogissani tuntemuksistani, havainnoistani ja kokemuksistani täällä Ruotsissa.

tiistai 14. kesäkuuta 2016

Nyt olen sopinut neljä työhaastattelua tälle viikolle, kiirettä pitää. :)
Kun olen lähetellyt hakemuksia, olen ajatellut että sieltä otetaan yhteyttä sähköpostilla.
Ei, vaan sieltä on soitettu. Ensimmäinen puhelu tuli ihan puuntakaa. Kesti vähän aikaa saada kielikasetti päälle, kun satuin heräämään päikkäreiltä :)
Muut puhelut onkin sitten menny sujuvammin :).

Olen ajellut katsomaan haastattelupaikat valmiiksi että ei tarvitse sitten h-hetkellä etsiä. Ja kas, mä olen saanut suomalaisen uuden ystävän! Mun navigaattori puhuu suomea! En ole ehtinyt kysyä nimeä ja voihan se olla että saan keksiä sille nimen vielä, mutta jukra että on kiva kuunnella kun joku puhuu ruotsalaisessa autossa mulle suomea :)).

Nyt futista katsomaan! Ja täällä muuten asiantuntijana ja kommentaattorina/juontajana on 95% :sti nainen. Snygg!

Ai niin, kuvia laitan kun pääsen tän mun iPadini kanssa yhteisymmärrykseen niiden julkaisusta :/


2 kommenttia: